NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA (FAQ)


Po jakim czasie otrzymam zamówione towary?

Większość produktów jest wysyłana w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia, przy czym realizacja niektórych zamówień może zająć do 5 dni roboczych. Jeśli chcą Państwo otrzymać towar szybciej, prosimy o kontakt pod adresem e-mail [email protected].

 

Jaki jest koszt wysyłki przy zakupie od firmy Kimbrer Computer?

Naliczamy standardową opłatę 20 euro za wysyłkę.

 

W jaki sposób zostaną wysłane moje towary?

Wszystkie standardowe zamówienia o wadze poniżej 50 kg są wysyłane za pośrednictwem firm przewozowych FedEx lub TNT Express. W przypadku każdej wysyłki dostępna jest opcja śledzenia przesyłki.

 

Czy zamówienie może odebrać mój własny przewoźnik?

W wyjątkowych przypadkach zamówione produkty można odebrać bezpośrednio z naszego magazynu. Więcej informacji uzyskają Państwo, wysyłając wiadomość e-mail na adres [email protected].

 

Czy otrzymam fakturę?

Tak, dla każdego zamówienia wystawiana jest faktura. Faktura jest wysyłana razem z numerem referencyjnym w momencie wysyłki zamówienia. Kopię faktury można otrzymać, kontaktując się z nami pod adresem e-mail [email protected].

 

Moja firma jest płatnikiem VAT, czy muszę zapłacić podatek?

Wszystkie wysyłki na terenie Unii Europejskiej do firm zarejestrowanych jako płatnicy VAT są zwolnione z podatku VAT. Przed wylogowaniem się użytkownik zostanie poproszony o wpisanie numeru VAT. Ewentualnie użytkownik może otrzymać dokumentację VAT razem z zamówionym towarem i skorygować ją ręcznie. W kwestii zwolnień z płatności podatku prosimy o kontakt pod adresem e-mail [email protected].

 

Czy moje zamówienie może zostać dostarczone na adres inny niż wskazany do faktury?

Użytkownik może zawsze wybrać inny adres wysyłki. W takim przypadku należy pamiętać o wskazaniu w zamówieniu wybranego adresu dostawy.

 

Mam problem z produktem. Co robić?

Wszystkie produkty objęte są standardową 90-dniową gwarancją (lub o innej długości, zgodnej z zapisami umownymi). Jeśli w okresie objętym gwarancją w produkcie stwierdzone zostaną wady, należy skontaktować się z nami pod adresem [email protected].

Po otrzymaniu powiadomienia o wadzie produktu, wysyłamy do Państwa wiadomość e-mail zawierającą numer autoryzacji zwrotu (return merchandise authorization — RMA) oraz instrukcje wysyłki. Formularz RMA należy zwrócić razem z towarem, wyraźnie zaznaczając na opakowaniu zwracanego towaru numer RMA. Po zatwierdzeniu reklamacji wyślemy do Państwa podobny (pozbawiony wad) produkt. Jeśli nie będziemy w stanie wymienić produktu, otrzymają Państwo zwrot opłaty za zamówienie.

 

Zamawiam towar za ponad 25 000 euro rocznie. Czy dostanę specjalną zniżkę?

Tak, z przyjemnością udzielamy specjalnego rabatu klientom instytucjonalnym, którzy złożyli zamówienia o wartości przekraczającej 25,000 euro rocznie. Więcej informacji można uzyskać, kontaktując się z nami pod adresem e-mail [email protected].

 

Interesuje mnie zakup kilku różnych produktów firmy Kimbrer Computer ApS. Czy mogę dostać wycenę?

Przygotowujemy wyceny w przypadku dużych zamówień. Prosimy o kontakt pod adresem e-mail [email protected]. Na wszystkie zapytania staramy się odpowiedzieć w przeciągu kilku godzin. Ewentualnie prosimy o kontakt pod numerem telefonu +45 72 440 277.

 

Poszukuję produktu, którego nie znajduję w katalogu firmy Kimbrer Computer. Czy dostarczacie produkty, które nie występują w katalogu online?

Oczywiście. Prosimy o przesłanie zapytania na adres e-mail [email protected]. Sprawdzimy, czy jesteśmy w stanie uzyskać poszukiwany produkt w przystępnej cenie. Stale poszerzamy nasz katalog online o nowe produkty, dlatego prosimy o regularne przeglądanie naszej witryny w celu zapoznania się z naszą ofertą.