Zwraca

 

Kimbrer.com jest zaangażowany, aby Twoje zakupy były udane. Jeśli nie jesteś w 100% zadowolony z zakupu, będziemy przyjmować zwroty nieużywanych przedmiotów do 14 dni od daty dostawy w celu pełnego zwrotu pieniędzy lub wymiany. Jeśli zmienisz zdanie na temat zakupionych u nas produktów, musisz skontaktować się z naszym działem sprzedaży pod numerem +48 222 081 920 lub zostaw nam wiadomość tutaj przed zwrotem towaru.

Po otrzymaniu przez nas powiadomienia o zwrocie produktu, otrzymasz formularz RMA (Return Merchandise Authorization) drogą mailową. Po zatwierdzeniu upoważnienia do zwrotu towaru (RMA) należy postępować zgodnie z krokami podanymi w otrzymanym od nas e-mailu, aby zwrócić przesyłkę do naszego magazynu. Numer RMA jest ważny przez 14 dni od otrzymania tego e-maila. Zwrot musi zostać otrzymany przez nas w tym terminie, w przeciwnym razie roszczenie może wymagać ponownej oceny. Zwroty bez numeru RMA nie będą przyjmowane.

Numer RMA musi być wyraźnie zaznaczony na opakowaniu zwracanego towaru. Prosimy pamiętać o napisaniu "RETURN" na zewnątrz paczki, aby zapewnić szybki tranzyt przez wszelkie urzędy celne, z którymi może się spotkać. Zdecydowanie zalecamy, abyś zwrócił swoje towary z numerem śledzenia. Kimbrer.com nie jest odpowiedzialny za zagubione lub uszkodzone zwroty.

Aby kwalifikować się do zwrotu, zwracany przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Jeśli zwracany przedmiot był używany lub jeśli oryginalne opakowanie detaliczne na nowych, fabrycznie zapieczętowanych produktach zostało naruszone, uznajemy przedmiot za używany, co oznacza, że po odstąpieniu od zakupu zostanie zwrócona tylko część kwoty zakupu, w zależności od aktualnej wartości rynkowej produktu. Po otrzymaniu przez nas towaru i zatwierdzeniu wniosku o zwrot, dokonamy zwrotu kwoty po wcześniejszym uzgodnieniu. Użytkownik jest odpowiedzialny za koszt zwrotu przedmiotu (przedmiotów) do Kimbrer.com, chyba że zwrot jest wynikiem naszego błędu.

Kimbrer.com zastrzega sobie prawo do odrzucenia wszelkich zwrotów, które nie spełniają powyższych kryteriów.

Wszystkie paczki pozostają w gestii kupującego do momentu otrzymania ich na nasz adres zwrotny.

Potrzebujesz porady dotyczącej kupna lub sprzedaży sprzętu komputerowego? Wypełnij formularz, a my wrócimy.

Sprzedaż i wsparcie

  • +48 222 081 920

Odpowiadamy w ciągu 48 godzin we wszystkie dni tygodnia.

Godziny otwarcia

  • Od poniedziałku do czwartku: 08.30 – 16.30
  • Piątek: 08.30 – 15.30

This form is protected by reCAPTCHA - the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.